På håll såg jag ljusen dö i dimman precis när mörkret tändes upp igen


Stack som sagt och tränade klockan tolv. Ett spinningpass följt av gym. Drog efter det svettig och fräsch och inhandlade sista paret som fanns kvar av ett par vita låga converse i storlek 37, värt. Cyklade hem och duschade innan jag åter igen tog cykeln ner på stan för att träffa Felicia & Cecilia. Vi köpte varsin kaffe på Waynes och satte oss vid ån och njöt av värmen. Väl hemma igen fick jag syn på ett spöke i spegeln och bestämde mig för att gå och sola i tretton minuter. Känner att det börjar bli dags att skapa sig lite fuskfärg nu när våren är här. Annars har jag resten av kvällen suttit och slipat på inlämningsuppgiften i kommunikation som ska in ikväll och fixat talet jag ska hålla om Icas självscanning imorgon på svenskan. Förstår inte hur jag lyckades komma på ett sånt extremt roligt ämne att prata om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0