One day you'll gonna need me, like i'm needed you. And just like you, I won't be there


Dagen har varit bra. Satt ute i solen med Rebecka under litterär gestaltningen, skrev klart en inlämningsuppgift på franskan, satt ute i solen på kommunikationen och blev äntligen klar med enkäterna på hälsopedagogiken. Var starkare än vanligt på gymmet, men tröttare än vad jag brukar under konditionen. Cyklade fram och tillbaka till dansen och det gick faktiskt riktigt bra idag på dansen. Vi började på en ny koregrafi och det är riktigt skoj. En bra dag helt enkelt. Det mindre bra är väl att jag just nu sitter och äter glass ehhehh..
Nu ska jag ta en dusch innan jag kryper till kojs. Utvecklingsamtal imorgonbitti klockan åtta och resten av dagen är jag ledig! Mina planer är att träna och plugga och sedan får vi se vad som häder.
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0