Jag ser allt svart på vitt, alltid missnöjd med nått, grubblar över saker som jag nog aldrig förstått


Min första tanke när jag vaknade imore och tittade ut genom fönstret var; vad i helvete?
Vart tog våren vägen liksom? Gick i skolan mellan kvart över elva och halv fem. Det hände inte speciellt mycket förutom att jag hade muntlig examination i naturkunskap och fick mvg på mitt franska prov. Efter skolan mötte jag upp lillebror för att köpa present till pappa som fyller gubbe imorgon, och jag tror vi fick till det ganska så bra ändå! Efter det drog vi och tränade och när vi kom hem fanns det sushi till middag. Lyckan som uppstår osv. Imorgon och även oå torsdag är vi lediga på grund av utvecklingsamtals dagar och jag ljuger inte om jag säger att det ska bli riktigt skönt med två dagar extra ledighet såhär innan påsklov.
Ska upp och träna imorgon klockan tolv, så jag tänkte faktiskt strax sova.
Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0