I can't live with myself, so please stay with me tonight


Hej på er!
Gick i skolan mellan tjugo i nio och tio över elva igår, hur skönt som helst! Efter det åt jag lunch tillsammans med Jennifer innan vi drog och tränade i några timmar. När jag kom hem var farfar på besök och efter ett tag kom även Felicia. Vi åt tacos, kollade på Morgan polsson, lyssnade på håkan hellström under en svart himmel och somnade runt halv fyra tiden. Hon drog hem för några timmar sedan, men är nog påväg hit igen just nu skulle jag tro. Senare kommer troligtvis min fina Victoria och jag längtar efter henne trots att det inte var allt för länge sedan vi sågs. Nu känner jag att jag börjar få lite bråttom eftersom jag inte ens har duschat än, typiskt mig att vara så bra på att planera min tid..
Hoppas ni mår bra mina fina!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0