I tell myself I don't need anyone but the truth is, they don't need me


Som ni säkert märkte så blev det ingen mer uppdatering igår, utan ni fick helt enkelt nöja er med det som blev. Trots att jag inte somnade speciellt tidigt igår hann jag ändå komma i tid till första lektionen som bestod av matteprov idag. Ingen aning om hur det gick, men chansar på ganska dåligt. Efter det var det engelska som slutade klockan tio och sedan var det dax för återligare massa jobbiga håltimmar som mitt schema kryllar av den här terminen. Drog i vilket fall och tränade på den innan jag gick tillbaka till skolan klockan två för att ha naturkunskap. Efter att vi hade slutat gick jag med Jennifer på stan ett tag och en väska fick följa med mig hem. Nu ska jag strax göra mig klar för att gå och fixa naglarna som med tanke på hur dom ser ut just nu är väldigt behövligt.
Hoppas ni mår bra kompisar!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0