Jag bönar och ber, även fast jag vet att det redan är försent


Det blev lite bråttom imorse och inte blev det bättre av att jag står tre minuter innan jag ska börja i min hall och skriker efter cykelnyckeln. Jag fick helt enkelt traska till skolan, men lyckades ändå med att inte komma mer än tio minuter försent. Det var hälsopedagogik följt av kommunikation och efter det en håltimme på en timme. Den tillbringade jag i solen vid ån tillsammans med Rebecka och fick ännu mer vårkänslor än innan. Sedan stod det franskaprov på schemat som gick galant trots att jag inte hade pluggat ett dugg. Efter det drog jag och tränade och sedan hem för att plugga matte tillsammans med pappa. Vi får se hur provet imorgon går, men med lite tur kan jag nog få till ett litet godkänt. Hoppas jag. Nu sitter jag redo för att strax gå mot bussen för att åka och dansa. För att inte komma försent till första lektionen imorgon som är matteprov så ska jag försöka sova relativt tidigt när jag kommer hem ikväll, så vi får se om det blir ett till inlägg eller om ni får nöja er med detta.
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0