Don't make me fall if you don't plan to catch me


Drog både och tränade och till pappa igår. Somnade även tidigt och därför blev det ingen uppföljning av vad som skedde i mitt otroligt spännande liv.
Idag var det i vilket fall premiär för skinnjackan! Dock med världens största halsduk till, men ändå! Började skolan klockan åtta och gick till kvart över elva innan en håltimme på tre timmar. På den drog jag och tränade för den snygge innan jag stressade hem och duschade men ändå lyckades komma i tid till hälsopedagogiken! På den gjorde jag ingenting jag skulle ha gjort, utan satt mest med musik i öronen och skrev på inlämingsuppgiften i kommunikation. Slutade sedan klockan tre och cyklade hem för att plugga. Med tanke på att jag har franska prov imorgon och naturkunskap och matteprov på torsdag borde det nog ha gått betydligt bättre än vad det har gjort, men jag ska nog överleva.
Hoppas ni mår bra!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0