Don't you see how much I need you right now?

Godkväll!
Kom typ fyrtio minuter för tidigt till skolan igår, drygt. Hade en timmes lektion klockan tio innan en håltimme på två och en halv timme väntade. Under den tiden borde jag ha tagit mig i kragen och pluggat, men gick istället och fikade med Jennifer. Slutade sedan skolan klockan fem och drog och tränade. Efter det mötte jag upp Felicia på stan och vi drog sedan hem till mig. Det bjöds på massa mys fram tills vi somnade överdrivet tidigt i mammas dubbelsäng.
Eftersom vi somnade tidigt vaknade vi även tidigt, vilket var lika bra eftersom jag skulle iväg och sitta barnvakt mellan elva och fyra. Tog efter det en härligt promenad på en och en halvtimme hem och hann också träffa världens bästa mormor ett litet tag, usch vad jag saknar henne!
När mamma kom hem åt vi tacos och nu sitter vi framför Melodifestivalen och jag sitter och kjedjeröstar på snygg Danny och söt Ullrik.
Imorgon ska jag jobba igen och efter det bär det av till pappa i två veckor.
Ha en fin lördagskväll mina hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0