Don't fall in love, there's just too much to lose


söt tjej taggad inför isvaksbad!


Två bilder på mig, riktig kämpe haha

Hej på er!
Vi hade endast hälsopedagogik och kommunikation i skolan innan vi fick lunch och där efter skulle bege oss till Alnäs. Under lunchen satt jag och Rebecka i solen vid ån, första gången för i år och ni anar inte hur mycket jag längtar till varmare tider nu! Tog bussen mot Alnäs för att skräckslagen bada isvak. Sist ut i klassen var jag, haha så mesig. Men jag trodde att det skulle vara mycket kallare i vattnet än vad det faktiskt var. Dock var jag inte beredd på choken man fick. Jag kunde verkligen inte andas och det blev inte lättare av att den ena jävla isdubben inte ville lossna haha. Väl uppe igen var det i vilket fall otroligt skönt att sätta sig i en varm bastu. Jag ångrar verkligen inte att jag gjorde det, det var en upplevelse som jag sent kommer att glömma! Det som var mindre roligt var att bära på en väska över 10kg med blöta kläder och skor i för att gå och träna. Tränade i några timmar innan jag drog hem, duschade och åt middag för att efter det åka och dansa. Jag var trött och sög verkligen haha.
Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0