Sanningen är att utan dig är jag ingenting alls


Jag blev hemma idag och har verkligen inte gjort ett skit. Laddat in ny musik till mobilen, thats all. Borde plugga en jävla massa, men motivationen har lämnat mig, vilket jag vet kommer resultera i ett ig på matteprovet. Jag vet inte vad som har hänt med mig, men plötsligt gör det inte så mycket. Orkar liksom inte bry mig. Det finns en hel del viktigare saker i mitt liv just nu som behöver min tid. Det är tveksamt om jag åker till pappa idag, han vill inte ha mig där. Annars blir jag kvar hos mamma inatt igen, vilket inte gör mig speciellt mycket. Jag vill så gärna träna, men har ingen kraft till någonting. Men det brukar inte spela någon roll, brukar för det mesta bara må bättre på gymmet. Få tänka på annat och ta ut lite aggressioner haha. Orkar inte sitta här och vara emo mer, men jävlar vad övergiven jag känner mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0