We are all lonely and all we want is for someone to pay attention, and tell us we're beautiful


Det suger verkligen att jag har legat med migrän i princip hela dagen idag som skulle ha gått åt till att plugga. Jag har varit hos mamma hela dagen. Det känns som att det var evigheter sedan jag var där, vilket det även var, så det var mysigt. Vi åt lunch och fikade hos mormor och efter det har jag i stort sett bara legat på sängen med migrän. Har ingen aning om hur mina två prov imorgon kommer att gå, antagligen förjävligt, men det finns inte så mycket jag kan göra .. Jag har dessutom en sådan jävla pms och mensverk att jag bara vill dö, men nej jag ska inte klaga. Eller jo, det har jag fan all rätt i världen till just nu. Otroligt positivt och glädjespridande inlägg I know, men det blir bättre. Om några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0