It's not the silece that seems to kill us, but the words left unspoke

image description

Hej på er!
Var framme i Stockholm vid åtta i lördags och Viccan mötte upp mig vid tc. Vi satt på Bel mondo och p ratade i några timmar innan vi åkte hem till henne. Vi kurade ihop oss i hennes säng framför SATC innan jag somnade på hennes arm. Blev väckt av att hon pillade in massa grejer i mitt öra och typ kittlade mig i ansiktet så jag vaknade en stund och yrade lite innan jag somnade om igen haha. Vi vaknade ganska tidigt dagen efter och åkte ner på stan vid ett. Vi shoppade och fikade lite innan jag tog tåget hem vid sju.
Idag är det måndag och det var klasskampen i skolan. Samling 8:45 i sommaro för tre timmar ute i regnet med olika klass aktiviteter. Men jag ska inte klaga, fick sluta två timmar tidigare än vad jag annars skulle ha gjort och det var helt okej.
Sedan jag kom hem har jag läst lite inför naturkunskaps provet på torsdag och typ legat på sängen haha ..
Får fortfarande inte träna och det suger. Verkligen.
Imorgon är vi lediga och jag ska ägna dagen åt matte, naturkunskap och jobb. Låter underbart va?
Hoppas ni mår bra kompisar!
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0