Take my hand and we will run away








Bjuder på lite oredigerade bilder från igårkväll.

Hade matte och sedan svenskaprov i skolan ígår innan vi slutade vid fyra. Jag och Rebecka gick då på stan ett tag innan vi gick hem till henne. Efter någon timme drog vi hem till mig och började fixa oss och efter ett tag kom även Jennifer hit. Strax innan tio begav vi oss till göteborgs nation för att ta del av Kattes skiva. När vi kom fram var kön huur lång som helst, men när vi tillslut skulle komma in bestämde vi oss istället för att dra till bj, så vi drog dit istället. Det var verkligen en lyckad kväll och jag hade hur kul som helst faktiskt! Det slutade med att vi hamnade i Salabacke där vi sedan gick tillbaka till stan ifrån. Var hemma strax efter fem och somnade ganska så gott.
Idag har jag bara degat i soffan hela dagen. Jag hade tänkt skriva klart hela min hälsopedagogik uppsatts, men har bara börjat på den. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och fixa mig lite för att sedan dra till Stockholm och träffa Viccan!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0