Memories are the only things that dont change, even when people do

image description
Idag har jag varit ledig och jag har haft en fantastisk dag! Mamma hämtade mig runt halv tio och vi drog till Stockholm. Vi har gått runt på söder hela dagen och ätit lunch, shoppat och fikat. Två klänningar, en skjorta och två paket musli (<3333), nööjd! Och min mamma är verkligen bäst i heeela världen, älskar henne så! Var hemma strax efter sju och drog då på mig träningskläderna och joggingskorna för att dra ut och springa. Jag skiter i att jag egentligen inte får träna än, för jag är så jävla trött på mig själv nu. Mina mungipor var upp till öronen, jag har verkligen längtat efter det här. Nu är jag tillbaka på banan igen och jag ska göra allt för att hålla mig där ett bra jävla tag nu! Mår så överdrivet bra just nu!
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0