Du sa att livet var något enkelt, men jag kunde inte hålla med dig


Hej kompisar!
Det blev ingen uppdatering igår (ledsen för er miljontals fans som inte överlevde) men det enda som skedde var att jag jobbade mellan 16-22 och efter det drog jag och Simon på personalfesten som var i full gång hemma hos en av cheferna. Vi kollade på fotboll, spelade kubb och snackade, det var trevligt! Var hemma runt ett och somnade efter ett tag.
Imorse vaknade jag av att min mobil ringde, och den här gången var det min ena chef som ringde och frågade vart jag var eftersom jag skulle ha börjat för en kvart sedan. Själv trodde jag att jag skulle börja klockan fyra, men det var visst kvart i nio, woooops. Men jag var där tjugo minuter senare och han garvade lite åt mig och jag bad om ursäkt ungefär hundra gånger, så det är nog lugnt nu. Jobbade till fyra och ligger nu på sängen efter att ha ätit middag. Viccan kommer hit om någon timme och vi får väl se vad vi hittar på. Börjar jobbet halv tre imorgon, så lite sovmorgon har jag! :D
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0