Tonight we are young so let’s set the world on fire, we can burn brighter than the sun

image description
image description
Äntligen sommarlov! Kan inte beskriva hur skönt jag tycker att det är!
Vår skolavslutning ägde rum i missionskyrkan mellan klockan tio och elva. Efter alla kramar träffade jag Felicia i några timmar och vi glädjade oss åt att sommarlovet äntligen är här. Några timmar senare drog Felicia hem och jag mötte istället upp Jennifer. Vi drog hem till mig ett tag innan vi mötte upp Karin och tog tåget till Märsta där jag, Jennifer, Karin, Nicole, Olivia, Linn och Sophie grillade hemma hos Linn. Det var otroligt mysigt och en perfekt skolavslutningskväll! Vi kom tillbaka till Uppsala strax innan elva och då insåg Jennifer att hennes buss inte gick förren om över en timme. Så vi satte oss på en uteservering och drack vin och insåg att detta är vårt sista sommarlov. Galet.
Vaknade imorse kvart i två av att mobilen ringde, hur skönt som helst att äntligen få sova ut all trötthet jag har burit på hela året haha!
Nu ska jag strax hoppa in i duschen innan jag tar bussen till Felicia!
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0