Jag kommer aldrig kunna lära mig leva med mig själv


Hej på er!
Var ett tag sedan nu igen. I fredags sov Viccan här. Vi hängde ute och hade allmänt roligt, like always! Dagen efter började jag jobbet halv tre och hon drog då hem. Jobbade till tio och träffade efter det Kajsa. Vi satt vid ån i några timmar innan jag gick hem och sov.
Idag vaknade jag vid tio och gick upp och fixade mig lite innan jag mötte upp Jennifer, Felicia och Erika för att inhandla tält och luftmadrasser, galet taggade!
Sitter nu beredd för att dra mig mot jobbet som börjar fyra. Slutar tio och efter det ska jag hem och sova, är liksom trött redan nu.
Min självdiciplin ligger för tillfället på noll och jag mår så jävla dåligt över det. Jag förstår inte hur jag kan tillåtta mig själv att hålla på såhär, som ett riktigt jävla fetto. Jag har kört så jävla hårt under så galet länge och nu .. ingenting. Förstår inte vad fan det är jag håller på med, men ändrig måste det bli! Innan jag börjar gråta eller nått.
Ska cykla iväg mot Eriksberg nu!
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0