You're the only one who drags me kicking and screaming through fast dreams

Det är nu man ska ha återställt dygnet, men icke. Jag vaknade klockan fem och har nu ätit middag för ett tag sedan. Det bästa med att vakna såhär sent är att man bara äter en måltid per dygn, hahahh riktigt jävla bra diet att vända på dygnet alltså! Skämt åsido. Sitter nu med en kopp kaffe och lyssnar på två låtar jag har blivit besatt av de tre senaste dagarna! Annars idag har jag blivit så jävla blåst på en busringning, hahah så jävla pinsamt men ganska kul efteråt! Har verkligen ingenting att skriva så jag förstår inte varför jag fortsätter menmen :D
Imorgon börjar skolan, wohoOOooOOo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0