We all have different reasons to be happy

Har suttit och kollat på min man oå svt hela kvällen, eller mellan nio och elva haha. Dör nästan för den mannen alltså! Fick veta att vi börjar skolan å tisdag.. Jag har alltid varit helt säker på att vi börjar på onsdag, men nej sån tur hade man icke. Det är galet vilken ångest jag får av att tänka på att en ny lång termin som är späckad med inlämningsuppgifter och prov ligger framför mig. Men får snäppet större ångest av att veta att jag inte har tränat på en vecka och två dagar nu. Jag har dock varit sjuk, men nej, har jag inte lagt på mig minst 25 ton dethär lovet är jag förvånad! Jag får ta tag i det nu när vardagen börjar igen. Det känns hemskt att säga att vardagen börjar, ge mig åtminstonde en vecka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0