Don't let your mind stop you from having a good time

I fredags sov Felicia här. Hon mötte upp mig efter skolan. Vi gick till storken ett tag innan vi drog hem till mig och körde på en standard och hade som vanligt askul! Somnade någon gång runt halv sex snåret och vaknade sedan klockan ett dagen därpå. Hon tog bussen hem till sig runt halv fem kanske och jag slog mig ner framför tven tills Victoria anlände till uppsala någon gång efter åtta. Vi köpte varsin chailatte och satt och pratade ett tag innan vi gick hem till mig. Där låg vi på mitt köksgolv och asgarvade, åt pizza och drack te med massa filtar på min balkong och pratade. Jag har verkligen saknat henne! Lite senare kom även Johanna hit. Eller vi mötte upp henne någon gång efter tolv och gick tillbaka hem till mig och bänkade oss framför tven. Somnade med Victoria över mig och johanna i andra sidan soffan några gånger innan vi gick och la oss fram mot fyra tiden.
Nu ska jag strax börja packa till mamma för att bo där i två veckor framöver. Det blir bra.
P U S S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0