Smile when you have something to smile for, smile when you don't

Godkväll!
Gick i skolan mellan åtta och elva, tränade klockan tolv och sen sprang jag runt på stan i svettiga träningskläder för att i panik få tag på min mascara som tydligen har utgått (!?!), tillslut hittade jag en av de få som fanns kvar på Lindex, ibland ska man ha tur! Hade tänkt plugga mycket mer än vad jag gjorde när jag kom hem, men jag fick i vilket fall engelska läxan gjord, dock är det svenskan jag behöver lägga energin på. Aja, får ta det på torsdag eller något!
Nu kom jag nyss hem efter att ha fixat mina naglar och ska strax hoppa i säng!
Heldag imorgon och sen sjuuuunga, wiiihoo...
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0