Om vi bara vore något mer, mer än bara nästan lika snygga

Började dagen halv nio med att leda en idrottslektion. Efter en natt med ynka tre timmars sömn gick det inte så bra som det kunde ha gått, men skönt att ha det överstökat iallafall. Resten av dagen var ganska onödig, den bestod till större del av betygsnack under lektionerna. Slutade i vilket fall klockan fem och begav mig då för att sjunga. Roligt att träffa fina Alex & Alva igen, men jag saknar redaaan Emily & Annnaaa..
Imorgon är jag leeeedig, eftersom det endast är de som har rester eller kompletteringar i msk eller psykologi som behöer gå dit, men det har inte jag hihi!
Höll nyss på att ta livet av min bästavän, men jag lyckades rädda henne. Iphone ♥

saknar dessa underbara tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0