I never stopped loving you, I just stopped showing it

Gick i skolan mellan åtta och ett, fick skippa sista lektionen eftersom läraren var borta, skönt. Vaknade upp för ett tag sedan efter att ha tagit en powernap när jag kom hem. Jag har varit så trött hela dagen och är det fortfarande, noll motivation till varken plugg eller träning, vilket båda två är behövligt. Somnade någon gång runt halv tolv tiden igår och vaknade sedan och var helt övertygad om att klockan hade ringt och att jag skulle gå upp, men när ett sms kom visade det sig att jag bara hade sovit en timme.. Efter det kunde jag i vilket fall inte somna om, vilket resulterar min trötthet idag. Jävlar vilken analys jag fick till nu!
Äsch, ska väl snart ta tag i mig själv och slita mig från soffan.
Hoppas ni mår bra kompisar!

och nej, mitt hår är inte gult. inte så pass mycket som det ser ut att vara på bilden iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0