I never knew I could feel so much pain, and yet be so in love with the person causing it

Vi kollade på film, pratade och mös en massa hos Kajsa igår :) Kom hem någon gång runt två tiden, men somnade ändå inte förrän halv sex.. Jag förstår inte vad som har hänt med min dygnsrytm! Som ni säkerligen förstår så vaknade jag för ett tag sedan och ligger nu och drar mig för att gå upp, men jag är fett hungrig så går väl upp snart ändå haha. Senare idag beger jag mig mot Stockholm för att fira att mina finaste Victoria äääntligen har kommit hem haha! Jag har inte träffat henne på ungefär en månad, så gooosh vad jag saknar henne! Jag och Kajsa tar tåget dit runt sex, så det är väl lika bra att ta sig upp nu!
Sköt om er! 
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0