Du borde ta dina ord tillbaks, för alla glömmer men inte jag

Godmorgon mina fina!
Ja, jag vaknade faktiskt typ nu.. Men jag somnade inte förrän halv sju snåret imorse, vet inte vad som hände men plötsligt så var det över mig. Dessutom är jag sjuk, så det är förståligt att sova såhär länge :D inte rikigt kanske, men lite. Feber och en gigantisk förkylning är det som har gjort mig sällskap denna gång. Min hals värker, mitt huvud är tungt, mina ögon är svullna och min kropp gör ont. Haha älskar att tycka synd om sig själv. Ska äta lite frukost nu, stoppa i mig några alvedon, koka en kopp te och sätta på OC boxen tror jag, har inte sett den sedan jag blev spårat besatt.
Hoppas ni mår bra!
XOXO

osöt sjuk tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0