Att synas utan att verka ser enkelt ut på håll

Hej på er!
Kom nyss hem och sitter nu med en kopp kaffe och ska försöka plugga lite innan jag ska iväg och träna om en timme. Måste verkligen plugga en massa, men tiden räcker liksom aldrig till. Nu kom jag nyss hem från skolan, hinner plugga i en timme ungefär innan jag ska träna och när jag kommer hem efter det är jag liksom helt slut. Tiden räcker helt enkelt inte till. Som tur är har jag och Jennifer bokat in en riktig pluggdag på söndag, väldigt behövligt! Förstår inte hur jensen tänker när dom lägger tusen uppgifter och prov första veckan efter lovet? Haha aja, nu har jag nog klagat klart för idag! 
Imorgon är det i vilken fall äntligen fredag och jag slutar redan klockan elva, underbart!
Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0