Jag lever nu, men bara för stunden

Sitter nu med en kopp te efter en lång skön dusch med extra mycket inpackning än vanligtvis i hopp om att mitt hår ska må någorlunda bättre än vad det gör just nu. Usch, vad slitet det är! Jag måste verkligen ringa och beställa klipptid till nästa vecka! Det var en av de saker jag kom fram till under min lilla duschstund. En annan sak jag kom fram till är att jag är så jävla trött på att drömma. Det är fan dags att jobba sig dit, för inget sägs vara omöjligt. Man kommer ingenstans av att drömma och önska, skaffa lite jävlaranamma och ge inte upp förren du är precis där du vill vara. Det är i vilket fall det jag tänker göra. 
Men det säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0