Silence is the most powerful scream

Hej på er!
Vaknade imorse på ganska bra humör fram tills jag förvandlades och åkte till skolan som ett argt jävla bi. Tycker synd om min lilla mamma som får stå ut med mig och mina raseriutbrott haha. Började i vilket fall skolan klockan elva och slutade strax innan fem. Gick runt i skolan sur och ful med mensverk, huvudverk, ryggont osv. Illa. Efter skolan svängde jag förbi teknik magasinet och införskaffade ett nytt headset, mycket nödvändigt då mitt har slutat fungera helt och hållet. Och jag finner inget ställe man inte behöver ett headset på, bussen, gymmet, skolan, promenader, you name it! Aja, kom i vilket fall hem någon gång runt sex och åt middag och pluggade lite. Lite senare kom min fina moster och kusin på en kopp te och muffins, mysigt att få träffa dom och prata massa strunt.
Nu ska jag strax borsta tänderna innan jag kör en standard och kryper ner i sängen och kollar på gossip girl - L O V E .
Hoppas ni mår bra cuties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0