Jag ville ge dig allt, ändå ville du ha mer och även om jag gjorde rätt så hittade du fel

Godkväll kompisar!
Det var ett tag sedan nu, ber om ursäkt osv.
I fredags slutade jag redan klockan elva, träffade Erika ett tag innan jag gick hem och somnade framför The hills. Senare på kvällen åkte jag till pappa och fick spontan beskök av en gullig prick som gjorde mig sällskap tills dagen därpå. När jag väl var ensam igen på lördag eftermiddag/kväll tog jag det lugnt ett tag innan Kajsa kom till mig. Vi var hos mig ett tag innan vi mötte upp Viccan på stan för att sedan bege oss iväg mot gränby. Trevligt folk och trevlig kväll, dock inte lika trevligt att jag och Kajsa missade sista bussen och fick gå hem i 17 minus!
Kom hem till mamma någon gång runt halv sex idag och sedan dess har jag i princip enbart pluggat. Fick nästan allt gjort, bara engelskan kvar men den kirrar jag imorn!
Nu har jag nyss duschat och har krupit ner i sängen och ska kolla på något avsnitt av gossip girl innan jag somnar. Börjar elva imorn, skönt!
P U S S




HAHA Kajsas ögonfransar efter den varma promenaden hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0