Säg ingenting till mig, jag ser allting ändå






bra bildkvalité osv.

Kom till Stockholm någon gång innan tio och tog en kaffe innan jag satte mig ner och fick mina naglar fixade. Dom är så himla trevliga och gulliga där och jag blev jättenöjd med resultatet. Efter det skulle jag träffa Viccan, men eftersom våra mobiler lever ett eget liv fick ingen av oss tag på den andre och det slutade med att båda skickade sura sms till varandra som kom fram ungefär tre timmar senare. Tog en sväng på stan istället och fick med mig dessa tre underbart söta sommarplagg hem. Jag är helt förälskad! Dock vet jag inte varför jag köper sommarkläder i februari, men kunde verkligen inte låta bli. Aja, eftersom vi inte fick tag på varandra drog jag hem och samlade ihop lite saker för att bege mig till mamma där jag i skrivande stund sitter. Har inte träffat min fina lillebror på aslänge känns det som ♥
Ska koka en kopp te och kolla på några avsnitt av SATC nu
P U S S

Kommentarer
Postat av: Löktjejen

HAHAHAHAHA, såg nu att dom var transparanta! You go girl.

2012-02-25 @ 09:53:38
URL: http://Erikamelin.com
Postat av: elise

HAHAHHA men fuck u erika!

2012-02-25 @ 19:56:25
Postat av: Tina

Vilka kap! Sjukt fina tröjor allihopa! Puss på dig, ses i veckan? <333333333333

2012-02-26 @ 18:37:29
URL: http://tinaristolainen.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0