Jag vet hur det känns när allvaret har blivit ett skämt

Jag blev hemma från skolan idag eftersom jag hade otrolig huvudverk imorse. Det börjar gå över nu, men jag blir nog hemma resten av dagen ändå. Lite senare på eftermiddagen ska jag nog gå och träna och ikväll är det dans! Jag fick ett kanon erbjudande om att göra om mina naglar helt hos dom jag fixade naglarna hos första gången, men jag har nageltid hos henne jag brukar fixa hos imorgon.. Och egentligen behövs det bara påfyllning  och inte helt nya, hmmm dilemma! Men tror jag ändå bokar av tiden imorgon och fixar helt nya i Stockholm, dom blev ju så extremt fina där!
Pappa kom förövrigt nyss hem och sa att han hade "världens överraskning" åt mig, men vägrar tala om vad det är? Vem gör så!? Kanske får veta på sportlovet säger han, lätt för en nyfiken människa att vänta en hel vecka?
Ska krypa ner i sängen och kolla på The hills nu.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Tina

Du är så vacker Elise! Jag saknar dig oerhört mycket min prinsessa!

2012-02-15 @ 21:34:20
URL: http://tinaristolainen.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0