You are who you are when no one is looking

Kom nyss hem från ett galet träningspass, har träningsverk redan nu! Illlaaa eftersom jag ska träna för honom imorgon och då kommer jag framstå som helt klen HAH. Nu ska jag försöka plugga inför kommunikationsprovet imorgon innan jag ska somna hyfsat tidigt så jag slipper sova på Nicoles stackars arm varje lektion. Aja, kommer ändå inte somna förrän sent inatt, standard. Men jag har gossip girl avsnitt till min räddning, så jag överlever helt klart!
Alla hjärtans dag imorgon ska jag tillbringa med skräckfilm, kent och en halloweenmask och fira att jag är forever alone! Skämt o sido, jag klarar mig jävligt bra på egen hand och har inget som helst behov av att ha någon som håller hela mitt hjärta och har all makt att kunna såra mig på tre sekunder. Nejtaaaack! :D
Hoppas ni mår bra!
Puss & Kram

fula och uttråkade tjejer på naturkunskapen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0