Snurra min jord igen för allt vi drömde en gång


Viccan kom till Uppsala runt nio igårkväll. Vi satt ute och snackade ett tag och gick sedan in och kollade på en film innan vi gick ut och träffade två grabbar (HAHAH). Kom hem och kollade på tv och chillade lite innan vi somnade runt fem tiden. Vaknade idag vid halv ett och tog det lugnt innan jag följde med henne till tåget för att sedan åka på middag hos farmor och farfar. Asgod mat och söta farföräldrar. Lite synd bara att jag och pappa till och med under släktmiddagar ska bråka. Kom i vilket fall nyss hem därfrån, mysigt att träffa farmor och farfar igen! Nu ska jag måla fransk manikyr på mina tånaglar (hör själv hur vidrigt det låter haha) och sedan kolla på gossip girl resten av kvällen.
Hoppas ni mår bra!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0