If you could read my mind, you'd be in tears

Är hemma på håltimmen jag har fram till klockan två, så ovärt med håltimmar. Dagen har hittills bara varit dålig. Matteprovet jag skrev förra veckan fick jag ig på, mitt första ig under gymnasiet. Varför så otroligt jävla dålig? På engelskan jobbade jag på bra och fick nästan hela uppsattsen klar innan jag kryssade ner och glömde spara. Varför så otroligt jävla korkad? Får skylla mig själv, idiot. Har lust att dra till gymmet nu innan jag börjar, men vet inte om jag orkar stressa för att hinna tillbaka till skolan sen. Ska ändå träna ikväll halv fem, men skulle ändå vara skönt att dra och träna nu innan också. Aja, vi får se hur jag gör helt enkelt! Men det känns otroligt roligt att hela mitt lov kommer spenderas på plugg, varför så dålig? Blir så jävla förbannad på mig själv. På allt jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0