I can't even read the news today, cause everything reminds me of yesterday


Hej på er!
Dagen började med att jag kom tjugo minuter för tidigt till skolan, bättre det än försent men ändå drygt. Hade kommunikation och engelska innan en håltimme på tre timmar. Drog och tränade under den och gick sedan tillbaka till skolan för att ha en timmes hälsopedagogik. Ovärt, men vad gör man inte för lite närvaro heh? Slutade i vilket fall klockan tre, men kom inte hem förrän fem tiden då jag hoppade in i duschen och åt middag fram till halv sju. Sedan dess har jag suttit och försökt fått in onödig fakta om olika isar osv. Anledningen till det är att vi imorgon ska bada isvak. Kommer dö. Vi ska även ha prov om frilufsliv imorgon fick jag veta idag, därav anledningen till varför jag läser på om isar och annat skoj. Jag är så galet trött och har suttit och hällt i mig koppar med kaffe i försök om att bli lite pigg, men det verkar inte ge något resultat. Jag hade tänkt skriva på min svenska uppsats idag som jag inte ens har börjat på, men jag förstår inte var tiden tar vägen när man kommer hem.
Jag orkar i vilket fall inte mer ikväll, utan ska nu packa väskan inför imorgon och sedan lägga mig och kolla på gossip girl.
Hoppas ni mår bra sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0