Du höll emot länge, men du föll tillsist

Började skolan halv nio med en tråkig idrottslektion, som i och för sig blev lite roligare när jag fick veta att jag fick mvg på det senaste idrott och hälsa provet haha! Efter det hade jag och Rebecka picknick i form av glamourös Icasallad utanför ett soprum i snö, och efter det flöt dagen vidare med lektioner fram tills vi fick sluta tidigare klockan halv fem.
Nu sitter jag och kollar på top model samtidigt som jag äter keso och tonfisk innan jag ska iväg och träna. Ska dock inte träna förrän om en timme, men ska nog dra dit tidigare så jag kan gymma lite innan. Aja, efter träningen springer jag hem och duschar innan jag åker iväg för en timmes dans halv nio!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0