You gave us some place to go, I never said thank you for that

Hej på er!
Igår började jag skolan halv ett med tyska (haha förstår inte riktigt hur jag ska klara av en tyska kurs med 96 bönder som får en stinkade lukt av koss-svett att uppstå i klassrummet, men det visar sig väl) följt av psykosocialt arbete och slutade sedan klockan fem med svenska. Efter det träffade jag Viccan och Kajsa för en mysig fika på Waynes! Satt sedan med Viccan på stationen aslänge och kom på hur mycket jag har saknat henne.
Idag börjar jag skolan 11:15 och slutar 16:30 och efter det drar jag och tränar.
Nu ska jag slänga i mig lite frukost innan jag möter upp Rebecka.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0