Past is a nice place to visit but certainly not a good place to stay

Hej mina fina!
Igår väckte pappa mig vid tio tiden och vi åkte runt och kollade på olika inredningar till vår klädkammare som för tillfället ser förjävlig ut. Eller det har den i och för sig gjort sedan vi flyttade hit haha .. Men jag är ganska bortskämd efter klädkammaren jag har hos mamma (<3333), men ändå! Efter det träffade jag Kajsa som precis har kommit hem från Kos (fett avundsjuuuk) ett tag innan jag cyklade till jobbet. Jobbade till tio och sedan drog jag hem och sov. Idag började jag jobbet halv nio och slutade tre. Vi får se vad jag hittar på ikväll, men det lutar på att träffa Alexander som jag inte har träffat på aslänge! Jaja, nu ska jag iallafall kolla igen lite avsnitt av gossip girl innan jag orkar släpa mig till duschen!
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0