Jag skrev mitt namn i sanden så du visste var jag fanns

Nu var det ett tag sedan igen. Jag har haft en underbar helg i Öregrund, så otroligt roliga att träffa Sofia igen! ♥ Kom tillbaka till Uppsala i söndags och då kom Felicia till mig. Vi åt på Basilico med pappa och träffade sedan Mattias. På måndag morgon mötte jag upp Sofia och vi cyklade iväg till Sunnersta för att sola. Lite senare på dagen träffade jag Jennifer. Vi gick på stan, fikade och träffade på kvällen tre hjärndöda killar som är bland de vidrigaste jag har träffat. Igår träffade jag mamma på dagen, tog blodprov och fixade till mina naglar lite innan jag senare träffade Rebecka.
Det var en kort summering av vad som har hänt i mitt liv sedan sist. Nu ska jag strax hoppa in i duschen för att sedan hoppa på cykeln och dra och jobba mellan 16-22.
Imorgon börjar skolan och jag kan inte förstå att sommaren redan är slut.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0