I think a lot but I don't say much

Vaknade klockan nio av att mitt alarm ringde. Klockan tio hade jag ett möte där jag fick ett besked som gjorde mig helt ställd. Jag var tvungen att lämna rummet för ett tag. Besöka toaletten, spy två gånger innan jag bara stod och stirrade på flickan som stirrade tillbaka på mig genom spegeln. Vad fan är det här Elise? Drack lite vatten och gick sedan tillbaka in i rummet. Efter det drog jag till gymmet. Där sprang jag länge, som om jag ville springa ifrån alla tankar och allt som just nu försegår runt omkring mig. Jag körde hårt och länge på gymmet, ett perfekt sätt att för ett tag kunna fly och tänka på annat. Få ut lite ilska och ibland även känna sig en gnutta duktig. Haha. Emo så det bara skriker om det, men det är ingen idé att viska längre.
Nu ska jag duscha, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0