I always gonna love you

Grattis på födelsedagen lillebror, jag älskar dig mer än absolut någonting annat!
 
Dagen började med att jag och pappa gick in och sjöng för det lilla födelsedagsbarnet som idag fyller hela 16år, lillskiten! Skolan började sedan klockan åtta med ledarskap följt av franska, samhällskunskap och svenska. Efter skolan som slutade vid kvart över tre drog jag och tränade innan jag cyklade hem. Väl hemma lackade jag ur och ringde en kiropraktor och bokade tid för min jävla fot/höft imorgon innan skolan. Hoppas de kan hjälpa mig för jag blir seriöst helt galen om jag inte kan träna normalt snart.
Nu har vi precis ätit födelsedagsmiddag för lillebror och strax ska vi kolla på film och äta glassssss.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0