Hotta brudar

 
Hej Elise vänner, Jennifer här!
Tänkte att jag skulle passa på att gästblogga här lite, jag är nämligen en väldigt trogen läsare och jag förtjänar att få vara lite mer delaktig. Anyways, tänkte köra en liten mini-intervju med Ellie här så läs och njut!
 
- Hej Elise, trevligt!
 
- Hej!
 
- Då kör vi då, är du redo för lite knepiga frågor?
 
- Ja, absolut!
 
- Birger Jarl eller Etage?
 
- Jonathan eller Äcklet?
 
- Hoffmaestro eller annat?
 
- Aldrig mer läppglans eller aldrig mer naglar?
 
-Tobias eller Alexander?
 
- Bröst eller rumpa?
 
- Carl-Johan eller Erland?
 
- Över eller under?
 
- Efterfest eller förfest?
 
- Chuck eller Nate?
 
- Bara äta ägg i två månader eller ha passionerat sex med Anders?
 
- Jobba på Cherry i ett år eller gå till skolan utan tröja?
 
- Borsta tänderna eller ta mascara?
 
- Pingis eller brottning?
 
- Benjamin eller Filip?
 
- Häst eller hund? (vit dvärgspets!!!)
 
- Jennifer eller andra vänner? (♥♥♥)
 
- Twins eller inte?
 
- Tonfisk eller fiskbullar?
 
 
Ja, där fick ni lite smaskiga svar, läs och njut!
Nu har jag tröttnat på det här så pusspuss på er snuttisar :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0