Här är alla lika övergivna


Igår var jag i skolan. Slutade strax innan två och tog då en snabb fika med Jennifer innan jag drog iväg för att jobba. Mådde inte speciellt bra alls på jobbet så idag var jag hemma från skolan. Pappa kom hem imorse och gav mig en hel påse full med halstabletter, värktabletter och lite tidningar, så jag har bara legat i soffan och läst Cosmopolitan hela dagen idag. Eller jag var hos naprapaten halv tre. Han satte elekroner i ryggen på mig så jag fick stötar som gjorde asont haha, sen knäckte han mig, masserade och gjorde ultraljud på min fot haha. Han sa att jag inte kommer kunna träna normalt förrän om flera veckor och jag ville bara strypa honom i den studen. Dock spelar det ingen roll just nu när jag är sjuk, men det hade jag ju inte direkt tänkt vara allt för länge.
Mår fortfarande inte speciellt bra så jag tror det lutar åt att jag blir hemma imorgon också, men vi får se hur jag mår då!
Hoppas ni mår bra mina fina!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0