Du ljög fan bättre än delfinerna simmar

Började dagen med att komma försent till första lektionen som var projektarbete. Det verkar askul och jag hoppas jag får med mig Kajsa på min lilla idé haha! Sedan var psykosocialt arbete inställt och under den håltimmen gick jag och Jennifer till Wayne's. Sista lektionen var sedan ledarskap där vi fick sluta redan klockan tolv. Åt lunch och gick sedan och tränade. Tycker dock det är så jävla taskigt att jag alltid ska något jävla problem, är det inte hälsenan är det höften och är det inte höftet så är det foten och är det inte foten så är det knät osvosv. Blir så trött på att aldrig kunna träna helt som vanligt! Men det var i vilket fall skönt att vara tillbaka på gymmet, och nu finns det ingen återvändo!
Nu har jag precis duschat och hällt i mängder av silvershampoo i håret i hopp om att försöka få bort de gula tonerna som blev till igår. Vi får se hur resultatet blir när det har torkat! Nu ska jag fixa till mig för att sedan träffa en vän!
P&k!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0