Don't cry over a boy who left you, because the next one may fall for your smile

I fredags innan skolan åkte jag till mamma innan hon skjutsade mig till kiropraktorn jag hade tid hos klockan tolv. Han kunde ganska snabbt se att jag har skolios, vilket kanske inte var det jag ville höra haha .. Började skolan klockan ett och slutade halv fem. Drog då hem till mamma dit senare släkten och Felicia kom för att fira lillebror. Har saknat min käre vän så det var kul att även hon kom! Lite senare kom även Viccan hit och höll oss sällskap tills vi somnade närmare morgonen.
På lördagen vaknade vi ganska sent och tog det lugnt ute i solen ett tag innan jag och Viccan tog tåget hem till henne. Vi fixade oss och drog senare iväg till Amesia och förade lite innan vi drog vidare och hade en rolig kväll på sommar.
Söndagen hängde vi bara på stan innan jag tog tåget hem och sov hos mamma. Idag vaknade jag med feber så det blev ingen skola för min del. Vi får se om jag går i skolan imorgon, beroende på hur jag mår.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0