Det känns som att jag har gått under överallt

Såhär söt och osminkad är jag för tillfället, i nattlinnet jag har gått runt i sedan antalet dygn tillbaka haha
 
Godmorgon!
Jag vaknade imorse av att en hundjävel stod och vrålade utanför mitt fönster i tusen år. Låg kvar i sängen ett tag innan jag orkade ta mig till soffan haha. Har legat här sedan dess med en kopp kaffe och min Cosmopolitan tidning. Kan inte påstå att jag mår speciellt bra, men så galet tråkigt som jag har ska världens bästa Felicia komma och underhålla mig efter det att hon har slutat.
Igårkväll låg jag och läste igenom min blogg och insåg hur groteskt jävla tråkig den är, så vill göra något nytt. Typ inte bara skriva om min extremt tråkiga och vardagliga vardag. Dock har jag ingen aning om vad, så har ni (alla mina miljontals läsare) något förslag så snääällla säg till!
Nu ska jag ställa mig i köket och göra mig en smoothie av något slag.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0