Damn you for making me unable to stop loving you

skriver att jag är osminkad för att visa hur cool jag är
 
Hej på er!
Kom nyss på att det är den femte augusti idag och drabbades plötsligt av en jävla panik över att det snart är jul. Orkar verkligen inte med ett halvår i mörker, kyla och vardagsrutiner. Helt seriöst, vart fan tog den här sommaren vägen?
Nu har jag i vilket fall jobbat klart för denna sommar och jobbar inte förrän om två veckor igen, hur skönt som helst! Igår efter jobbet drog jag till framfickan där Tobias, Daniel, Emil, Stefan, Kamilla och Emma satt och tog del av en härlig kväll.
Nu har jag precis ätit och ska strax hoppa in i duschen innan jag träffar en vän. Lite senare tar jag bussen till Storvreta för att träffa Alida och Mattias, mina små turtaduvor!
Hoppas ni mår bra!
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0