Det är svårt att finna ord som vi inte redan sagt

Jag hade en jättebra kväll igår med fantastiska vänner, fina presenter och om jag får säga det själv god mat haha. Ni är helt underbara allihopa mina hjärtan! Runt elva drog vi vidare till Saluhallen där kvällen fortsatte fram till tre då jag i sällskap med Erika gick hem till mig för att äta mat och sedan somna. Vaknade idag runt halv ett och gick upp för att städa lite innan vi åkte till farmor och farfar för att äta påskmat. Just nu ligger jag i sängen hemma hos mamma och kollar på gossip girl samtidigt som jag snackar med en lite alldeles för snygg vän HAH. Imorgon är det måndag och då ska jag sätta igång med träningen som aldrig förr igen! Har jag inte gått upp mer än ett halvt ton den här veckan är det ett under haha! Skämt o sido! Trött som satan är jag så jag ska sova typ nu.
Puss & Kram

Jennifer & Alva är inte med på en enda bild, men en massa kärlek till er ändååå!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0