Sometimes the person who tries to keep everyone happy is the most lonely person


Sitter just nu med en kopp kaffe och lyssnar på coldplay på en bedhaglig ljudnivå. Jag ska strax sätta igång och skriva på novellen som jag aldrig kommer någonstans med. Det är vad jag hade tänkt ägna hela den här dagen åt, novellskrivande, behaglig musik och en inåtblick i mig själv. Jag behöver tiden, och jag behöver ensamheten.
Min duktiga mamma är och tränar och kommer hem någon gång på eftermiddagen då vi ska åka och byta lite av mina födelsedagspresenter som jag fick av min släkt.
Vi får se hur det blir med min träning idag, men någon form lär det väl bli.
Hoppas ni får en bra dag mina vänner!
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0