Jag söker inte sympati, inga kan ta fel på varandra som vi


Igår kom jag en och en halv timme för tidigt till skolan, drygt osv. Hade muntligt np i engelska som jag trodde jag skulle dö över, men lyckades ändå få vg på det. Jag blev glad. Tränade under håltimmen för min olyckliga kärlek som jag är helt heartbroken över HAHA. Sista lektionen som var hälsopedagogik började klockan kvart i två och en timme senare slutade vi. Då gick jag hem tilll pappa en stund, pluggade lite och hann även bråka en del med honom innan jag smällde igen dörren och mötte upp mamma. Vi gick lite på stan och jag fick med mig en ett par svarta jeans hem som har en högre mindja än dom man måste gå och dra upp varannan sekund för att inte visa hela ruuuumpan. Senare på kvällen drog jag över till Erika där det var lite folk för att fira att hon har tagit körkort, wooho! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0